נכתב בתאריך: 11.02.2022

מזון איכותי לכלבים והסביבה

הדרך שלנו למען הסביבה

אנחנו במילס עושים את כל מה שביכולתו על מנת לצמצם ולמנוע פליטה של גורמים מזהמים שעלולים לפגוע באדמה, במים, באוויר או בבריאות, התחייבנו להשתמש בתהליכי ייצור ידידותיים לסביבה, לצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלנו וליצירת אוכל בריא ומזין עבור חיית המחמד שלכם ולכן בחרנו בשותפים המקפידים על ייצור בר קיימא.


הקפדה על סילוק פסולת בצורה אחראית

עושים הכל על מנת לצמצם את כמות הפסולת שאנחנו מייצרים, ומקפידים על שימוש חוזר בכל מה שניתן, ומחזור של כל מה שלא. 

שימוש יעיל באנרגיה

בוחרים להשתמש, ככל הניתן, במקורות אנרגיה ירוקים, ידידותיים לסביבה ומתחדשים, ופועלים להתייעלות אנרגטית מקסימלית ולחסכון אנרגטי.

מחזור ושימוש חוזר בכל המים

בשטח המפעל נבנו מתקנים לניקיון מי שפכים, ובזכותם ממחזרים ועושים שימוש חוזר בכל המים שלנו. 

מחזור של 98% מכל מה שניתן למחזור

מקפידים להפריד בין קרטון, פלסטיק, מתכת, נייר וכל שאר החומרים הניתנים למחזור וממחזרים 98% מכל הפסולת המיוצרת.

בטיחות המוצרים במקום הראשון

כל מוצרים שלנו, מהאריזות ועל תכולתן, נבדקים שוב ושוב על מנת לוודא שהם בטוחים. הן עבור בני האדם הרוכשים אותם, והן עבור בעלי החיים הנהנים מהם.


תהליך אריזה חכם ומדויק לשמירה על איכות המזון

האריזות הדקות של מילס מיוצרות מחומרים מתמחזרים ובטכנולוגיה מתקדמת, כך שמשקל 30 אריזות, נמוך ממשקל שק מזון בעל תכולה זהה.

מנה מדוייקת עבור הכלב שלך

אנחנו מאמינים שכל כלב צריך לאכול בדיוק את המנה שמתאימה לו, כך אנו מונעים בזבוז של מזון ושומרים על בריאות הכלב שלך. יחד עם מומחים בתזונת כלבים בנינו מחשבון האכלה שמתחשב במגוון פרמטרים הרלוונטיים לאורח החיים של הכלב שלך ופיתחנו  מערכת שקילה מורכבת האורזת כל שקית לפי הצרכים של הכלב שלך. אנחנו מייצרים רק אחרי ההזמנה.
האריזה נאטמת בצורה הרמטית, על מנת להבטיח שמירה על האוכל, גם לאורך זמן.


מילס שואפת לשלמות

אף חברה, אף אדם, אינם מושלמים. אבל אנחנו במילס מתחייבים להמשיך לפעול ולעבוד לקראת השגת המטרות שהצבנו, של שיפור תחום הזנת הכלבים תוך שמירה על הסביבה למען הדורות הבאים.